.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام رای دوپینگی‌های فوتبال و فوتسال

کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده سه بازیکن دوپینگ فوتسال و فوتبال و شنیدن دفاعیات این سه، رای نهایی خود در مورد دو بازیکن را اعلام کرد و در مورد رای نفر سوم نیز روز دوشنبه تصمیم گیری خواهد کرد.

در حالی که طی روزهای گذشته گمانه زنی های بسیاری در مورد اعلام اسامی دو بازیکن دوپینگی تیم های لیگ برتری فوتبال صورت گرفته بود و از "ح - ک" و " ع- د" به عنوان بازیکنان دوپینگی نام برده می شد، اما هنوز نام این دو بازیکن به طور رسمی اعلام نشده است.

با این حال رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال در پایان نشست چند ساعته عصر یکشنبه این کمیسیون نام فوتسالیست دوپینگی را اعلام کرد و در مورد دو بازیکن فوتبال نیز توضیحاتی ارائه کرد.
احمد هاشمیان در مورد این نشست و صدور احکام گفت: از ساعت15:30روز یکشنبه الی ساعت 22 به سه پرونده بازیکنان مختلف رسیدگی شد و بر اساس بررسی مستندات و استماع دفاعیات افراد مختلف در مورد استفاده آنها از مواد ممنوعه و ممنوعه خاص این موارد اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد پرونده فوتسالیست باشگاه ارم کیش قم آقای کرمانی با در نظر گرفتن جمیع مستندات ارایه شده ازسوی بازیکن و همچنین دفاعیاتش، نامبرده به اخطار و درج در سوابق محکوم شد. این بازیکن که از داروی بتامتازون که جزو داروهای خاص می باشد به منظور استفاده درمانی استفاده کرده است که برای کمیسیون محرز شد که مستندات، مدارک و دفاعیت اعلام شده از سوی این بازیکن صحیح است و به همین دلیل رای صادره با حداقل مجازات اعلام می شود.

رییس کمسیون پزشکی فدراسیون فوتبال در مورد بازیکن فوتبالیست دوم که از داروها خاص استفاده نکرده بود و استروئید متابولیک مصرف کرده بود گفت: برای این بازیکن محرومیت 2ساله در نظر گرفته ایم. مستندات و دفاعیات این بازیکن موثر واقع نشد و کمسیون وی را به 2 سال محرومیت از کلیه فعالیتهای مرتبط و رسمی در فوتبال محکوم کرد. این حکم به مدت 72 ساعت قابل استیناف است. لذا ورزشکار این فرصت را دارد تا ظرف مدت زمان ذکر شده به این حکم اعتراض کند و اگر درخواست نکرد مشخصات وی از سوی کمیته پزشکی اعلام خواهد شد.

هاشمیان درباره فوتبالیست سوم گفت: به دلیل طرح مواردی که نیازمند بررسی بیشتر موضوع در جلسه بود بررسی موارد طرح شده و نتیجه گیری کلی به جلسه روز دوشنبه کمیسیون موکول خواهد شد.لازم به ذکراست این بازیکن افدرین مصرف کرده و نتیجه بررسی پرونده او تا پایان وقت روز دوشنبه اعلام خواهد شد. پس از گذشت مهلت درخواست استیناف و صدور رای اسامی این 2 بازیکن هم اعلام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.